ממשיכים להוביל: קבוצת "קול חי" עם 10.2% האזנה במגזר

אליהו גרין 4 Comment on ממשיכים להוביל: קבוצת "קול חי" עם 10.24 האזנה במגזר

על פי הנתונים, אחוז המאזינים ל"קול חי" עלה ל-5.4%, אל מול 4.8% בסקר הקודם. תחנת הבת "קול חי מיוזיק" רושמת אף היא עלייה וזוכה להאזנה של 4.8%, אל מול 4.5% בסקר הקודם

צילום: קול חי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ממשיכים להוביל: מנתוני סקר TGI למחצית הראשונה של שנת 2022 שמתפרסמים היום (חמישי), עולה כי נמשכת מגמת העלייה בנתוני ההאזנה לתחנות הרדיו מקבוצת "קול חי", שמובילות את ההאזנה בקרב הקהל הדתי והחרדי.

על פי הנתונים, אחוז המאזינים ל"קול חי" עלה ל-5.4%, אל מול 4.8% בסקר הקודם. תחנת הבת "קול חי מיוזיק" רושמת אף היא עלייה וזוכה להאזנה של 4.8%, אל מול 4.5% בסקר הקודם.

אחרי קול חי, ניצבת "כאן מורשת", עם 3.9%, "גלי ישראל" עם 3.7%, "קול ברמה" עם 3.5% ו"קול פליי" עם 2.7%.

סקר TGI: קבוצת קול חי ממשיכה להוביל עם 11.1% האזנה במדיה החרדית

מנכ"ל קבוצת "קול חי", אבי רוזן אמר בתגובה לפרסום הנתונים: "בחסדי השם, זכינו להמשיך להיות המובילים במדיה החרדית והדתית גם במחצית הראשונה של השנה הזו. זוהי זכות גדולה להפיץ תורה, אמונה, אקטואליה ומוסיקה למאזינים הרבים שמצטרפים אלינו כל הזמן. בעז"ה נמשיך בשליחות החשובה עוד שנים רבות, ונגביר עוד ועוד את שידורי התורה, האמונה והשמחה למאות אלפי המאזינים".

אבי רוזן הוסיף: "שתי התחנות – קול חי וקול חי מיוזיק, זוכות לשיעורי האזנה גבוהים משנה לשנה, ותקופת הקורונה מלמדת כי עם ישראל צמא למידע אמין ולתוכן יהודי איכותי, לצד שידורי מוסיקה נפלאים, ומכאן התודה והברכה לבורא עולם שזיכנו לכך, יחד עם הצוות המקצועי, האחראי והמסור, שעושה מאחורי ולפני הקלעים את עבודת הקודש והשליחות של הפצת התוכן היהודי והאיכותי".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    אין עליכם בעולם!!!! אלופים באיכות ובמקצועיות!👌👍👍👍❤️❤️❤️❤️ חולים עליכם!!!

  2. 3

    איןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן על קול חיייייייייייייי❤🧡💛💚💙💜🤎🖤
    אתר עם תכנים איכותיים ומרתקים!!!!!

  3. 2

    אני לא מתרגש בכלל, כי זה ברור
    קול חי – תחנה איכותית ומוצלחת בצורה יוצאת מן הכלל ומבחינתי זה מהפרמטרים הקטנים של איכות השידור המקרופונים באולפן הסאונד של האולפן פילרים והקריינות המקצועית (כל אלו נשמעים הטופ שבטופ).. ועד לתכניות המדהימות שמשודרות כל יום עם טובי השדרנים.. תחנה מנצחת
    וכמובן שקול חי מיוזיק על אותה רמה ואותו לבל רק פחות דיבורים ודגש על מוזיקה איכותית
    אין צורך בסקר כדי להוכיח לנו את הברור והפשוט
    עלו והצליחו ותמשיכו לשמח אותנו ולתת לנו את התחנה שמאזינים לה לא מחפשים לעבור לתחנה אחרת (אולי לקול חי מיוזיק בזמן שיש שידורים אקטואליים וכדומה שלהרבה אנשים זה פחות רלוונטי)

  4. 1

    אבי רוזן,
    אתה איש מדהים, איש עסקים מלא רוח.
    איש שבראש ובראשונה הוא יהודי ירא שמים, שאוהב תורה ולומדיה.